30 Kasım 2013 Cumartesi

derbi keyfi :)


derbi keyfi; kocaları macta olan kızların cay keyfine denir ;)
keyifli maclar beyler..

18 Kasım 2013 Pazartesi

nejat uygur

haberi duyunca,
çocukluğumda her hafta gittiğim tiyatroları aklıma geldi..
nejat uygur,
çocukluğumdu..
o da gitti..
annem de..
diğerleri de..
büyüdük..
..
nur içinde uyusun..


tesadüfler adası

ny times bestseller yazısını gördüm,
arka kapağı okudum,
aşk var mı var,
yazarı seviyor muyum, evet,
başladım
...
ama söylemem lazım
bitmeyen bir kitap...
malesef..
sadece 309 sayfa ama bitemiyor, gözlerim kapanıyor, konudan uzaklaşıyorum vs..
bestseller olmuş bir şey demiyim ama
demeden edemicem..
"yook ben başarırım, okurum" derseniz,
bana da sonunu anlatırsanız çok sevinirim
en azından 232'ye kadar boşuna geldim demem..
:)


askın büyüsü

kitap yorumlarımla geri dönsem..
yavaştan olur belki..

annecimin başucunda 1 günde bitti
keyifli, aşk dolu, umutlu, şıp diye biten, kafa yormayan bir hikaye, vaktini keyifle geçirmek isteyenler için çok ideal
kesinlikle tavsiye ediyorum
ve
kitap alışverişleriniz için, 
dr.com.tr 'yi kullanın derim.. D&R'ın online alışveriş sitesi..
tabiki mağazalardan uygun ve kargo bedeli vs yok [ bir bedelin üzerine ama o bedel yaklaşık 2 kitapta doluyor, yani kargo ücretsiz:) ]
kargo gelince, açması da çok keyifli; sırf onun için bile sipariş verdiğim olduğu için tavsiye ederim..
....





felicita

bilene bilmeyene duyrulur;
en en güzel kelime..
en güzel his..
mutluluk..
italyanca söylenince daha bi sempatik tabi..
" la la laaa felicita.."




Takipçiler