Bil Bakalım..

25 Kasım 2012 Pazar

ZRZ.. baska bir deyisle; DOST..

sene 1995ti..
sene 2012..
aynı dili konuşmak değil, aynı dili yaratmak bizimki
sadece anlamak
empatinin böylesi
en acı yorumu yapmak
hiç alınmamak
sevmek ki ne sevmek
hele de özlemek
hiç bir erkek arkadaşa değişilmemek
deli gibi yiyip rejim planları yapmak
"birine söylersem ölürüm" dediklerini, rahatlıkla anlatabilmek
hiç de çekinmemek
sesinin tınısından, hayatındaki dengeleri farketmek
aglamaklıysan hiç zorlamadan konuyu nereye çekecegini bilememek
hayatına giren tüm iyi arkadaşların arasında en özeli olmak
jelibon aşkına ortak olmak
ben bunları yazarken, face'de "seni özledim" mesajını almak !!!
inanamamak ama şaşırmamak
bu 3lüden başka 1 kişinin daha anlayamayacagı seylere halaa gülmek
evlilik, flört, nişan.. hepsinde evsahibi oldugunu hissetmek
asla hesap kitap olmadıgını bilmenin iç huzuru
unuttugum milyonlarca "iyi ki varsın" dedirten 17 yıl..
sizi çok seviyorum
... 

1 yorum:

  1. hayatımda her zaman ılk sırada oldunuz heep. tam anlamıyla dost oldunuz bana ıyı gunde kötu gunde hep yanımda. ilk aklıma gelen, ilk dost ilk sırdaş ZRZ. hep birlikte olalım daha bırlıkte paylaşıcağımız o kadar cok sey olucak ki... kaç defa okuyum ağladım daha kaç kere okurum bilmiyorum ama bu baş ucumda olucak onu bilin. özelsiniz cansınız :)))))

    YanıtlaSil

İzleyiciler